Friday 13 February 2015

Lolita DIY: Raven OP


Zdravím :)
I když "lolita" a jakási "sešněrovanost" jdou ruku v ruce a jsou prakticky nerozdělitelné, chtěla jsem

tomu nějak uniknout. Nic mě neodrazuje od nošení lolity víc, než pomyšlení na několik hodin sezení v lavici se sešněrovaným pasem a kdovíčím ještě. Tyto šaty jsou střihem inspirované OP z kolekce "cream cookie" nebo "misty sky" od značky Angelic Pretty (ani jeden z uvedených kousků si nemohu dovolit, hehe :D) které jsou hodně chváleny za pohodlnost a vzdušost. Střih těla je poněkud volný a jediné, co ho malinko stahuje je stuha v pase.
Nejdříve sem měla jisté obavy týkající se mého šicího skillu a že krásnou havraní látku (kolekce Nevermore od Michaela Millera) za nekřesťanské peníze úspěšně zničím. Střih (který mám prakticky pořád stejný a na každé šaty si ho jen upravím) jsem si pro jistotu nejdříve udělala z podšívky a jsem hodně řáda, že jsem nešla hned na ostro - ten správný
tvar jsem získala až napotřetí :D Sukni jsem udělala z nařaseného obdélníku 2m x 70 cm.
Trošku těžší to bylo s rukávy - bylo na ně potřeba hodně látky a tak
jsem nemohla udělat žádný zkušební vzorek. Po několika dnech vymýšlení nesmyslů a listování v Burdě jsem si už myslela, že z šatů raději udělám JSK, ale nakonec jsem v prastarém vydání střihů našla halenku, která měla dostatečně primitivní střih na to, abych její její rukávy mohla použít.

Celková cena šatů se pohybuje okolo 650 Kč: 350,- potištěná bavlna, 150,- černý popelín, 80,- krajka, 20,- prýmek, podšívka a zip. Na moje poměry jsou to tedy skutečně drahé a luxusní šaty, ale ty peníze mi za konečny, výsledek stály :3 Nejspíš si udělám tohoto střihu ještě jedny, krémově bílé na léto.

Brzy napočtenou,
Karune

No comments:

Post a Comment